Organiseer een actie

Wij vinden het fijn als u met ons meedenkt. Hebt u een idee voor een actie voor Stichting Diornyschya Belfor? Laat ons dit dan weten door uw idee te mailen naar info@stichtingdiornyschyabelfor.nl. Ook kunt u ons een privé berichtje sturen via Facebook. Wij nemen dan zo snel mogeijk contact met u op.

Word sponsor

Om ons doel te kunnen realiseren zijn wij op zoek naar sponsoren die ons willen ondersteunen. Wilt u belangeloos uw producten en/of diensten ter beschikking stellen? Neemt u dan contact met ons op door te mailen naar info@stichtingdiornyschyabelfor.nl

Word vrijwilliger

Bezit u talenten die u graag inzet voor Stichting Diornyschya Belfor? Wij zijn op zoek naar gedreven en enthousiaste vrijwilligers die bijvoorbeeld kunnen helpen bij het ontwerpen van flyers, die willen helpen met collecteren en die hun steentje bij willen dragen tijdens de events die wij in de nabije toekomst zullen organiseren. Ben jij de vrijwilliger die wij zoeken? Mail dan naar info@stichtingdiornyschyabelfor.nl