Over Diornyschya

Diornyschya (ook wel Dior/ Diortje genoemd door haar nabestaanden) was een zorgzaam, actief maar ook rustig jong meisje. Haar behulpzaamheid uitte zich door haar ouders, tante maar voornamelijk haar inmiddels overleden oma te helpen met verschillende klusjes. Hoe vaak het haar ook werd gevraagd, zij aarzelde geen moment. Echter hield ze er niet van als ze het gevoel had dat ze onder druk gezet werd. Diortje deed alles op haar eigen tempo. Ze was ontzettend dankbaar met alles wat ze kreeg van de mensen om haar heen. Diortje vond het heel belangrijk om er mooi uit te zien. Elke week liet ze haar haren invlechten en was super trots op haar kapsels. Ook vond zij het leuk om zich thuis te verkleden en op te maken en zich voor te doen als model. Dat de kleur rood haar lievelingskleur was, daar maakte Diortje geen geheim van. Haar knal rode schoenen en knal rode lippen. Ondanks de meisjes – meisje kant van Diortje was zij ook een trouwe voetbal fan. Zij speelde voetbal bij Sc Buitenboys en zij had hierin haar passie gevonden. Zij was op het veld heel actief. Diortje had ook een hele rustige kant. In gezelschap van anderen kon ze heel rustig zijn. Ze zorgde er dan voor dat ze onzichtbaar bleef. Dit had een rustgevend effect bij ouderen. Tot slot was het heel kenmerkend van Diortje dat zij altijd bubblicious kauwgom kauwde.

Lieve Diortje, wij missen je elke dag.